Ontwikkeling strategie maritieme arbeidsmarktbranding

12 december 2018 - (600 keer gelezen)


In opdracht van Nederland Maritiem Land werkt het bureau DST op dit moment aan de ontwikkeling van een strategie en creatief concept voor maritieme arbeidsmarktbranding.


In opdracht van Nederland Maritiem Land werkt het bureau DST op dit moment aan de ontwikkeling van een strategie en creatief concept voor maritieme arbeidsmarktbranding. Randvoorwaarde is dat dit concept bruikbaar is voor alle bedrijven en branches in de maritieme sector waardoor arbeidsmarktactiviteiten elkaar meer gaan versterken en de sector breder bekendheid krijgt. Een werkgroep bestaande uit HR en arbeidsmarktbranding vertegenwoordigers van bedrijven en branches uit de sector begeleidt deze ontwikkeling.

Om een zo volledig mogelijk beeld te krijgen en een creatief concept te ontwikkelen voor arbeidsmarktbranding dat goed bruikbaar is voor alle partijen in de maritieme sector wordt op diverse manieren input opgehaald.

Op 19 december a.s. vindt er om 14.00 uur een interactieve sessie hierover plaats bij de STC Group (Lloydstraat 300) in Rotterdam. De werkgroep roept zoveel mogelijk betrokkenen uit de maritieme sector op om daarbij aanwezig te zijn en input te leveren. Wat zijn bijvoorbeeld gezamenlijke sterke punten van de maritieme sector waarmee we ons onderscheiden? Welke uitdagingen hebben we? Welke doelgroepen zijn belangrijk? Etc..

De inhoudelijke input helpt om een strategie en creatief concept te ontwikkelen die zo goed mogelijk aansluiten op de wensen en behoeften uit de sector. Alleen met elkaar vergroten we immers de bekendheid en instroom van de sector.

Wilt u meedenken? Meld je dan aan via XXXXX

XXXX > https://www.maritiemland.nl/aanmelden-sessie-arbeidsmarktbranding-19-december/




Reageren


Reacties (0)