Koninklijke BLN-Schuttevaer bereikt meer dan half miljoen mensen met positieve binnenvaartboodschap
26 november 2019292 weergaven

Vorige week pakte Koninklijke BLN-Schuttevaer flink uit met een campagne waarin we de binnenvaart als bijdrage aan de oplossing voor het stikstofprobleem positioneerden. Via de slogan ‘Stikstofcrisis? We’ve got this’ onderstreepten we dat de binnenvaart 1/3 van alle goederen in Nederland vervoert en slechts verantwoordelijk is voor 1% van de totale stikstofdepositie. Kortom, de binnenvaart kan een goede bijdrage leveren aan de reductie van de stikstofuitstoot en op het water is nog ruimte genoeg. Deze boodschap hebben we geplugd via paginagrote advertenties in het Algemeen Dagblad en Nieuwsblad Transport en via social media. En dit is aangeslagen! Alleen het Facebookbericht is al bijna 600x gedeeld! En dat is een unicum. In totaal hebben we meer dan 500.000 mensen bereikt met deze positieve binnenvaartboodschap en we blijven ons, ook in lobbytrajecten, inzetten om deze toegevoegde waarde van de binnenvaart te communiceren.

WORD LID VAN KONINKLIJKE BLN-SCHUTTEVAER

U las zojuist één van de vrij beschikbare nieuwsberichten van Koninklijke BLN-Schuttevaer.Meer nieuws >>>